Sommerferien definitivt over……

Nå har jeg kommet meg igjennom 1,5 dag i det nye kontorlandskapet, og det har gått ganske greit… Litt uvant er det jo at vi sitter 3 på rad, og en i mot. Vi kjattrer nok litt mer over til hverandre enn de andre avdelingene, men vi har ingen nære naboer akkurat nå så det går ganske greit.

Anita hadde vært en duracell-kanin i forrige uke, og satt opp PC og skjermer for oss som ikke var der. Så jeg kunne stort sett bare slå på å begynne og arbeide med en gang. For første gang under alle mine år, og flyttinger så hadde jeg kun en pappeske med litt i å pakke ut. Det var gjort på null komma niks :o))

Det som kanskje er mest uvant er at man må snakke med lav stemme for å ikke forstyrre kolleger i andre avdelinger. På slutten av dagen i går var jeg helt utslitt i stemmebåndene, og vel ute på gaten hadde jeg mest lyst til å stille meg rett utenfor døren å bare skrike så høyt jeg kunne, hehehehe!! En venner seg vel til det etter hvert!!!!!!!

Når jeg kom hjem var jeg ganske sliten i hode…. Det var uvant å være tilgjengelig hele tiden igjen. Satt meg godt til rette i godstolen å slappet av litt, og for å hente meg inn igjen.

I lunchen må jeg ut å kjøpe meg noen ørepropper til radion min, for jeg holder ikke ut å ikke kunne høre på radion. Uten propper kan jeg ikke bruke den.

Neeeeeeeeeeeei, nå får jedda være litt produktiv igjen!!

Ha en flotters dag videre :o))

2 kommentarer
    1. Ã…pent landskap er flott i naturen, ikke pÃ¥ arbeidsplassen. Hos oss er alt stort sett Ã¥pent. Noen “halve” levegger fins jo, uten at det hjelper for annet enn utseende. Og vi er vel mer eller mindre 30-40 stykker for fyker rundt her .. Jeg hadde absolutt foretrukket et eget kontor, eller i det minste et rolig hjørne. Men det er jo ikke meg som bestemmer. Og jeg har sittet her i 7 Ã¥r eller noe sÃ¥nn, uten Ã¥ bli vant til det! Lykke til. :o))

    2. midtlivskrise: Jeg skulle nok helst ha beholdt kontoret mitt, skal jeg være ærlig. Ikke engang sjefene fikk lov til det…!! Det blir heldigvis ikke sÃ¥ mye trÃ¥kking ved arbeidsplassene, som ligger langs vinduene. Alle mÃ¥ gÃ¥ via gangene nÃ¥r de skal forflytte seg rund, og da blir det mye roligere. I dag tok jeg derimot med iPod’n min sÃ¥ jeg kunne koble ut litt med musikk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg