Hvor har dagene blitt av..??

Nå har vi allerede kommet til torsdag i den første uka tilbake på jobb, og det har gått så fort. Vanligvis sliter jeg med å komme meg inn i rutinen, og konsentrere meg 100% om jobben. Kommer kanskje av at det har vært mye nytt de siste dagene å forholde seg til.

Når jeg våknet i dag blåste det en kald vind inn på soverommet, og regnet høljet ned i bøtter og spann. Innen jeg kom meg ut av døra så hadde det lysnet opp, og nede i Oslo skinte sola så flott som bare det :o))

Jeg skulle ha vært på All-møte på morningen, men av en eller anledning har jeg klart å slette innkallingen. Så da jeg kom inn døra var det helt tomt hos oss. Bare KAJ var på plass som telefonvakt. Jeg burde selvsagt ha vært der, men får nok info om hva som har blitt tatt opp når de andre er tilbake.

Nå må jeg se å komme meg i gang igjen, ha en fortsatt flotters dag :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg