39,3 C i går kveld og 38,7 til morran…..

Ikke har jeg vondt i halsen og ikke er jeg tett i desen, men feber har jeg så det monner :o( Da jeg gikk på jobben i går var formen helt fin, men utover dagen kjente jeg at jeg ble varmere og varmer. Å, det kom ikke av at det var varmt inn på jobben. Når jeg kom hjem fra jobben hadde jeg mest av alt lyst til å gå å legge meg, men det kunne jeg jo ikke…..


(bilde hentet fra google)

Jeg skulle på Edderkoppen sammen med Anne å se på denna sjarmøren, Åge Sten Nilsen, i The Show Must Go On. Etter å ha dopet meg på Ibux kom feberen ned i noe mer behagelig nivå. Jeg hadde store forventninger til showet, og jeg ble IKKE SKUFFET…, det var bare helt rått! Kunne godt tenke meg å gå enda en gang :o))

I dag var det meningen at jeg skulle være med Anne og Sven Erik til Seljord på Dursku’n, men formen var ikke på det nivået at jeg orket å være med. I stedet sov jeg til jeg våknet av megselv ved 09:30 tiden, med Vinja liggende oppå magen min. Der lå hun så lang hun var å maaaaalte og kozte seg. Hun må ha ligget der lenge, for jeg var så vidt våken ved 07:30 å da var hun der allerede.

Etter å ha dopet meg på Ibux og noen kopper kaffe følte jeg meg litt bedre…. Jeg stupte inn i dusjen, og fikk på meg noen respektable klær. Bestemte meg for at jeg måtte ut å lufte meg litt. Ringte til Elbjørg, ei tøff dame på 86 år, og spurte om hun hadde lyst å bli med en tur til Lørenskog. Det ville hun gjerne, for hun kjedet seg inne å hadde lyst til å ta seg ut en tur ut uansett.

 

Når jeg var hos Black Design på Jessheim i sommerferien så jeg denne lysestaken… De hadde satt glass på holderene, og jeg falt plask for den. Det er det som er så fint med denne staken, den kan brukes på tre forskjellige måter. De hadde ingen flere igjen på Lørenskog, men ringte til Jessheim som skulle komme ned med noen på mandag :o))

 

Disse glassen var plassert på lysestaken men glass i bunnen og fargede te-lys. Glassene finnes i lilla og rødt oxo, og kan fint brukes som adventslysestake og til jul.

Elbjørg var så takknemlig for å få være med, og hun kozte seg storveis ved å fly inn og ut av alle klesbutikkene. Det var jo noen av dem som hadde klær til “voksne” damer. Hun kjøpte ikke noe i dag, men fant mye som hun syntes var fint å kunne tenke seg. Det var ikke bare hun som ble sliten når vi satt i bilen igjen…. Jeg var helt ferdig, og hadde mest av alt lyst til å legge meg i baksetet å slappe av en stund…., gjorde jo ikke det :o))

Det blir nok ikke så veldig lenge før jeg tar kvelden tenker jeg… feberen er hjertelig til stedet kjenner jeg! Beste medisinen er nok å komme seg under dyna da :o))

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg