Tilbehør til middagen

I dag ble det nesten julemat til middag :o)) Det ble medisterpølse, surkål og favorittpoteten Kers Pink, hmmmm så godt det var. Når man har så god mat så må man jo oxo ha godt drikke, øl og aquavit…, som faktisk var fra 2009, hehehe. Som dere sikkert forstår så er jeg ikke så hard på flaska :o))

375057-1-1317576174452.jpg

Ellers så har jeg virkelig jobba i dag… Jeg har stått på siden jeg sto opp med å vaske og tørke støv, så nå er hele heimen ferdig pyntet i høstprakt. Det eneste jeg ikke har gjort er å henge opp høstkransen på døra, men jeg syntes at det er litt tidlig enda. Får vente et par uker til, tenker jeg.

Pusene var veldig nysgjerrige, og var hjertelig stedet hele tiden… De vil jo gjerne følge med på hva matmor foretar seg, og hjelpe til litt hvis det er mulig. Til slutt ble de altfor hjelpsomme, og jeg måtte jage dem bort. Til Vinja’s store irritasjon.., hehehe!!

Anne spurte meg i går om jeg ville være med å gå langs Akerselva i dag, men jeg sa nei for at jeg måtte ta bøtteballetten i stedet. Kanskje like greit, for det har ikke vært det store fine turværet i dag akkurat. Nå øser regnet ned utenfor :o( På værmeldingen  på NRK sier de, derimot at det skal bli oppholdsvær i morgen med litt sol :o)) De ser ut til at det foretsetter, men ikke så veldig varmt akkurat.

Fortsetter finværet en stund, så blir det sikkert en anledning til å ta seg en tur langs elva seinere i måneden.

Nå er det snart Alt for Norge, og det har jeg tenkt til å få med meg :o))

2 kommentarer
    1. Så flink du har vært i dag da,og så god middag.Min datter bot på grunerløkka så det hender vi går en tur langs elva,skikkelig fint turterreng der:) ha en fin kveld

    2. synnovesyr: Det er jo nesten ille vettu, jeg bor jo ikke sÃ¥ langt fra elva men har enda ikke gÃ¥tt turen nedover…!! Skal nok fÃ¥ gjort det før høsten er over. Ha en fotsatt fin kveld du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg