Santinos i lunchen….

I går kveld når jeg prata med Terje ble vi enig om å møtes til lunch i dag kl 12. Siden ingen av oss hadde vært på Santinos på flere måneder, bestemte vi oss for å gå dit en tur.


(hentet fra google.)

Det ble en Pesto e Pollo i dag oxo hmm… hadde nesten glemt hvor godt det var. Det er lenge siden vi hadde lunchet sammen, og skravla gikk livlig over bordet ;o))

På fredagen var vi bare tre stk på jobben, og alle sammen sleit med å finne arbeidslysten. I dag derimot var vi nesten fulltallig, og arbeidslysten var hjertelig tilstede igjen. Jeg har stort sett bare jobbet med saker som ikke syntes i statestikken…., og de har tatt utrolig lang tid å bli ferdig med.


(hentet fra google)

Når jeg kom hjem i sta, sperret dagsenterbilen innkjøringen… Jeg må jo bare ha sagt at jeg venter gjerne uten å bli utålmodig, når de stopper og følger de eldre inn til leilighetene sine. I dag ble jeg sittende i evigheter å vente og vente og vente og vente, ikke på at den eldre damen skulle bli geleidet inn, nei da… sjåføren og damen fløy rundt å vima i evigheter rundt bilen med alle dørene oppe. Jeg, som ikke er født med tålmodighet, ble bare mer og mer irritert.

 

Like før jeg spratt ut av bilen som en ilter veps oppdaget jeg at de holdt på å vaske bilen… den eldre damen hadde spydd både inni bilen, på bilen og utenfor!! Da fikk jeg veldig dårlig samvittighet for at jeg nesten hadde hoppa av hengslene.

I morgen skal jeg ha fri…. sove et par timer lenger enn vanlig, og så en etterlengtet hudpleietime :o)) Jeg gleder meg virkelig til timen, bare ligge der og nyyyyyte :o))

Så at Agatha Christies Miss Marple kommer på NRK1 kl 23:15, og det tenkte jeg å få med meg før jeg tar kvelden.

2 kommentarer
    1. Høres ut som en koselig dag. Jeg ELSKER Agatha Christie, og har lest/sett alt hun har skrevet 🙂
      Kos deg videre.
      Høsttrøtt hilsen fra Mamzen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg