Er det meg, eller……

Jeg må bare spørre?? Er det bare noe jeg syntes, eller har Oslo blitt innvadert av tiggere. Av den sorten som er kledd som ved forrige århundreskifte!

Rundt ved Gunnerius, Brugata, Stenersgate, Storgata, Hammersborggata og Youngstorget kryr det av dem. Til morran i dag satt det en hel gjeng utenfor Gunnerius, og de krangla så høylytt at man kunne høre dem langt nede i gata. Da jeg kom kjørende til jobb på morran i dag, var det en haug som “sto” opp midt i rundkjøringen ved Akerselva. Ingen kan se at de ligger der inne, da det er plantet busker rundt hele rundkjøringen.

Om litt skal jeg en tur ut i lunch-pausen min, og da vet jeg at de kommer med koppene sine å dytter dem opp i ansiktet mitt. Jeg er så dritt lei denne tiggingen at jeg holder på å…..!!!!

Ellers så er det FREDDAN’, og det er vi ikke lei oss for… ikke på langt nær :o))

Ha en fortsatt fin fredag :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg