Ã… sÃ¥ kom regnet igjen….

Ute pøsregner det, og inne har det blitt skikkelig huskaldt… Når jeg våknet til morran i dag var det så kaldt i heimen at jeg kviet meg for å krabbe fram fra dyna, brrrr!!


(lånt fra google)

Til slutt var jeg så frossen at jeg måtte krype til korset for å sette på varmeovnene. De var selvsagt fulle av støv, så jeg var nødt til å støvsuge dem både foran og bak først. Nå har det blitt ordentlig varmt og godt i alle rommene :o))

Har akkurat blitt ferdig med å lese rutinene, som jeg egentlig skulle ha lest i går. Det ble endel kommentarer i margen på et par av dem. Noen hadde vært inne for å gjøre oppdatering på en jeg skrev i fjor, og hadde greit å slette en hel side. Jeg har den fortsatt lagret hos meg, så jeg får finne den frem før vi går i møte å printe den ut. Greit å gjøre endringer, men det er oxo greit å sjekk at man ikke har fjernet mer enn det man skal!!!

Sitter å venter på at kyllingfileéne mine skal tine såpass at jeg får skjært dem i terninger, uten å forfryse fingrene. Har tenkt å lage en Bali kyllingryte til middag i dag. Lenge siden jeg har hatt det, så det skal nok smake.

Ha en fortsatt fin søndag :o))

5 kommentarer

Siste innlegg