Vips så var de borte…

I flere måneder har jeg spart for å få fine lange negler “igjen”, og var jo så fornøyd da de forble det oxo. Så begynte jeg å jobbe igjen etter 4 uker ferie, men da var det slutt på lange negler gitt. De gikk en etter en, og tilslutt var det ingen annen mulighet enn å starte på nytt.

Selv å skrive på PC’n er uvant å rart med så korte negler…  Jeg kunne selvsagt gått å fått dem fixa, men det gidder jeg ikke de får heller være som de er til de har vokst seg til.
 

For en stund siden jeg jeg meg denne varm røde Trind lakken, men jeg har ikke fått testa den enda. Med en gang jeg kom hjem med den angra jeg nesten litt, for rødaktig neglelakk er ikke helt meg. Liker blå, lilla og grønn o.l. Når den først kom på var fargen egentlig ganske lekker :o))

Mens lakken tørket kom Ronja, og hun ville selvsagt ha masse koz. Det kunne hun jo ikke få…akkurat…da, for da hadde det blitt et lekkert mønster over neglene tenker jeg. For å hevne seg, begynte hun å klore på sofaen… Alt jeg behøvde å gjøre for å få henne til å holde opp, er å riste på flaske med Keep Off. Hun vet utmerket godt at når jeg sprayer den på møblene lukter det veldig ekkelt. Når neglene hadde tørket fikk hun all den kozen hun ville ha, så da var alt bra igjen :o))

Når jeg var på shopping sammen med Monica tidligere i uken var vi bl.a. innom Gina tricot, og jeg klarte jo ikke å la være å kjøpe meg flere øredobber :o)) Favoritten har blitt slangene med grønn perle :o))

Nå skal jeg se ferdig Alt for Norge, mens jeg kozer meg med kaffe og hjemmebakte boller, fra fryseren!!

9 kommentarer
    1. Hehehe.. Typisk at pusane vil kose når det absolutt ikke passer, hehehe…
      Kjedelig for deg som liker lange negler at de forsvant, eg klarer ikke og ha det, her må de være korte, og uten lakk.. hihi..
      Flotte øredobber, (bruker ikke det heller eg, tjhiii ) så her er det ikke mye kvinnelig, knis..
      Ha en fin fin kveld videre;-) Har for en times tid siden fått nye bilen i garagen, wow for et dollarglis.. Gleder meg til morgendagen , må jo se igjennom bilen i dagslys.

    2. Allis: Ny bil wow, var det den lekre sorte tingen du viste bilde av tidligere??

      Har alltid hatt litt lengde på neglene, men de siste årene har jeg holdt dem sånn passe uten neglelakk. Så fikk jeg helt dilla på å lakke dem i mange morsomme farger, og da ble lange å fine igjen. Å så er det så lett å få tak i ting, hehehe!!

      Syntes du er fin som du er jeg Allis, glitter og stasj er ikke det viktigste… så det så :o))

    3. Skal se på Åndenes Makt i kveld jeg og det er ikke mye jeg ser på TV. Jeg klarer ikke lange negler.. bare i veien.. :=)men synes lange negler er fint da når de er velstelte.. :=)

    4. Fort gjort! Jeg reiv/beit av neglene regelmessig hele den tiden jeg var sykmeldt. Men da vi flytta ut på hytta tidlig i sommer bestemte jeg meg bare for at nå var det nok. Og sånn ble det. Siden har neglene igjen vært lange og flotte og nå er de til og med blitt harde og sterke – igjen! Men her er det dårlig med lakk. Stort sett bare til festbruk og snaut nok det. Å skrive på pc med helt nedbitte negler, det var vondt det. Verka langt oppi albuen jo .. ;o)) Alltid gøy med noe nytt. Det være seg noen små smykker – eller en hel bil! Ha en fortsatt fin kveld.

    5. Er litt misunnelig på de som kan ha lange negler,selv jobber jeg i helsevesenet og der må vi ha kortklippte negler.Så stilige smykker du har kjøpt deg,alltid artig med litt nytt:)

    6. midtlivskrise: Husker den gang, for veldig lenge siden, da vi brukte skrivemaskin… Jeg hadde suuperlange og harde negler, og de var perfekte å slå på tastene med. Kollegene kunne aldrig fatte hvordan det gikk ann å skrive og IKKE knekke dem :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg