God formiddag :o))

Oslo viser seg igjen fra sin beste side, men nesten skyfri himmel og masse sol. Høsten ligger i luften, noe jeg kjenner veldig på kroppen om dagen. Jeg har helt klart blitt stivere i kroppen etter hvert som gradene har gått nedover på termometeret, og jeg kjenner oxo at dette drenerer meg for krefter.

Når jeg setter på varmen i heimen på ettermiddagen, mykes kroppen opp igjen å jeg er ikke like stiv i muskler og ledd. Jeg gruer meg egentlig litt til vinteren, for da er jeg stiv som ei trerot hele tiden, brrrrr!!!

I kveld får jeg besøk av fetteren min og kona, og det gleder jeg meg til. De har ikke vært hos meg, siden før jeg glasset inn balkongen…. når de hjalp meg å spyle den ren med høytrykkspyleren. Skal bli kozelig å sitte å “juge” litt, som vi pleier å si, hehehehe!!

Et par av kollegene hadde stoppet opp på Universitetsplassen da de gikk fra Brasserie 45 i går. Da hadde nemlig Madcon vært på scenen…. Synd jeg ikke oppdaget det, for da hadde jeg tatt meg en tur bortom!!

Nå er det lunchtid for meg, og da tror jeg jammen at jeg tar meg en tur ut å lufter meg.

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

2 kommentarer
    1. Huffja, det er nok ikke så godt med kulden når du sliter med leddplager stakkars:-( Det må være koselig om vinteren med innglassa veranda…går det an å bruke den som stue eller er det for kaldt om vinteren? Bare lurer altså..hehe…
      Ha en fin kveld med besøket da;-)))
      Klem Sidsel

    2. bjarteogsidsel: Det kommer nok til å bli ganske kjølig ute på balkongen, men med oljeovnen ved siden av og et pledd + en jakke så tror jeg at det går ann å sitte der litt. Det blir første vinteren nå, så vi får se…

      Nei, det er noe herk når kroppen knaker… Får gjøre det beste ut av det :o))

      Ha en fortsatt fin dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg