:o)) Lunch på Santinos i dag :o))

Om en time skal Sivert og jeg møte Terje på Santinos for lunch…… Det er alltid kozelig å møte Terje til en hyggelig lunchdate :o))

Ellers så er himmelen blå, sola skinner og gradestokken nermere 0 enn den har vært tidligere. Da jeg dro i dag lyste det gult på dashbordet, noe som var tegn på at gradene utenfor var lavere enn + 5C. Oppe hos meg i høyden var den på + 3C, men nede ved Østensjøvannet var den såvidt + 1C, brrrr. Det var frisk!!

Jeg har blitt så høstsløv om dagen, for hele denne uka skulle jeg ha pakket inn 1 års gaven til Thor Henry. Han er sønnen til niesen min, som fyller å neste uke. Så i ettermiddag når jeg kommer hjem, MÅ JEG TA MEG SAMMEN, og pakke gaven inn. Så tar jeg den med på Posten i morgen, og sender den som Norgespakke.

Så må jeg jobbe litt igjen :o)) Ha en strålende torsdag :o))

2 kommentarer
    1. Mojita: Hehehe, nei den ble nok lenger enn 30 min i dag :o)) Minuttene går fort når en sitter sånn å prater, og kozer seg :o))

      Nei, skulle vi ha spist på Color Line måtte vi ha satt av resten av dagen, hehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg