12 timers nattesøvn…!!

Jeg kan ikke huske sist jeg sov så mange timer i løpet av en natt…. Det var ikke meningen at jeg skulle det, men i går kveld var jeg så vanvittig trøtt når klokka nerma seg 20 at jeg tenkte at jeg skulle legge meg ned en times tid… BARE. Satte klokka på å ringe 21:15, trodde jeg da, hehehe!! Jeg hadde greid å sette den på 10:15, og da ble jeg jo ikke vekket når jeg skulle. Ble derimot vekket kl 02:45 av Vinja som lå ved siden av meg.

Jeg var bare en kjapp tur oppe for å slå av alt lyset og dekoderen, så rett i seng igjen og sovna med en eneste gang, snork!! Har vært ganske sliten hele uka, så jeg trengte nok de timene med søvn.

Her har jeg kommet til megselv igjen, og sitter litt ute pĂĄ balkongen. Det var ganske friskt derute pĂĄ morningen, og det tok ikke lange stunden innen jeg mĂĄtte inn for ĂĄ hente meg en jakke. Den varme kaffekoppen gjorde ikke helt det store alene :o))

Innen sola runda hunshjørnet var det ganske mye dugg på glassene, men så snart sola traff rutene og varmet opp forsvarnt dugget.

Ronja måtte ta seg en aldrig så liten morgenstrekk med en gang hun kom hun ut på balkongen. Etterpå var det å innta plassen på toppen av klatrestativet sammen av søsteren. En flokk med skjærer holdt på utenfor, og de måtte jo beskues. Skjærene gjorde alt de kunne for å erte opp kattene, og de lykkes, hehehehe!!

Det er kun to av rosene mine som blomstrer nå…, og så sant det ikke blir nattefrost så kommer de siste knoppene oxo til å få sin blomstringstid :o))

Nå har mørket senket seg, og denne damen har latt seg synke langt ned i godstolen for å feste blikket på TV’n i noen timer fremover.

Ha en fortsatt flott lørdagskveld, blogges :o))

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg