Nok en flott høstdag ute…

Nå måtte jeg bare ta meg selv i nakken…. Jeg skulle ha betalt regningene mine for et par dager siden, vel noen av dem, men jeg har hele tiden hatt en lam undskyldning for å sette meg ned å gjøre det.

Det tar jo ikke så lang tid, så det er jo egentlig bare tull fra min side at jeg venter og venter med å få det gjort. Nå er det i allefall gjort, og kvitteringen godt arkivert for et stykke tid.

Anne ringte meg i sta for å høre om jeg skulle være med å gå en tur oppe ved Losby, men jeg hadde så mye småtteri rundt i heimen som jeg må ta tak i. Ting som jeg ikke har orket å begynne med når jeg kommer hjem fra jobben på kvelden. Jeg kunne sikkert ha ventet litt til med noe av det, men jeg syntes det var greit å få det unna.

Noen driver å sliper noen gulv etter eller annet sted i blokka, og det har de holdt på med i flere dager nå. Jeg holder på å bli SPRØ av lyden, som er utrolig irriterende og gjennomtrengende. Nå er ikke jeg av de som er så opptatt av å holde fri på søndagene, skal noe gjøres så gjør jeg det. Denne lyden er som et GNAGSÅR, som aldrig forsvinner.

Glemte å sjekke Lotto-tallene i går…. Kanskje det ligger en bra pott å venter på meg, hahahaha..hehehe, sikkert!

Ha en fortsatt fin søndag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. God søndag Vera 🙂 Nja lotto er lotto, men det er jo lov å håpe he he. Jeg selv driver med prosjekt oppe på loftet, så naboene er nok ikke helt fornøyd til tider vil jeg tro he he. Kos deg videre i dag
      Blogger klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg