Soooooola kom den….!!!

Fra sola kom rundet hushjørnet flyttet jeg ut på balkongen, og for et knallvær det ble. Inne på balkongen ble det etterhvert så varmt og godt at det mintes nesten som om jeg var i sydlige breddegrader.

Hadde man kunne bli brun igjennom vindusrutene, så ville jeg definitivt ha blitt det i dag. Jeg hadde tatt på meg en tjukke jakke da jeg først gikk ut, men den måtte jeg fort skrelle av meg. Temperaturen ute var vel ikke sånn storveis, for de fleste jeg så utenfor hadde kledt på seg godt. Det er jo nå innglassingen kommer til sin rett :o))

Anne ringte meg når hun kom fra spaserturen sin, og lurte på om det passet om hun kom innom å hentet laksefileéne som jeg sa hun kunne får. Klart hun kunne det… Når jeg fikk porsjonert til Anne det hun skulle ha, så ble det igjen en passelig pose til meg. Siden jeg ikke er overbegeistret for laks er jeg glad for at jeg har fått gitt bort mesteparten av den.

Det har vært den store neglelakk dagen her i heimen i dag…. Ronja blir sur hver gang jeg lakker negler, for da får hun ikke sitte i fanget å koze… Det skal hun jo selvsagt med en gang jeg har tatt på meg lakken. I dag var ikke noe unntak gitt. Jeg hadde ikke før satt baken ned i stolen i stua før hun var der… Da hun kjente lukten av lakken lagde hun en misfornøyd knurrelyd og forsvant.

Nå er neglelakken tørr for lenge siden, men nå er hun fornermet, hehehe!!

Kjenner at jeg begynner å bli trøtt nå, men jeg skal prøve å få med meg Castle før jeg tar kvelden. Tenkte jeg skulle prøve å komme meg i senga i någenlunde tid i kveld, sånn at jeg for en gang skyld kan starte en uke utvilt… I WISH!!!

Ha en fortsatt fin søndagskveld :o))

5 kommentarer
    1. Åååh så heldig… sol og kos på altanen;-)))
      Bildet av pusen var helt herlig, den ser helt vill ut.. hehehehe.. Klart den er fornærmet når det ikke blir kos når den vil;-)))
      Ha en super natt videre;-)))

    2. Allis: Du skulle høre henne… Hun går og gnager og gnager, får hun ikke noe oppmerksomhet i det hele tatt kaster hun seg på på gulvet å jamrer seg høyt. Ser og høres ut som 2-3 åringen ved godthylle på supern, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg