To trøtte kvelder………..

Både i går kveld og i dag har jeg vært så trøtt å uopplagt at jeg ikke har orket å foreta meg noen ting…. Sofaen er veldig god på sånne kvelder, spesielt med en lunt pledd og to like trøtte katter som vil koze med mammen sin. God og varm ble jeg av dem oxo.

Pusene har noen tøy mus og rotter, men det er Ronja som leker mest med dem. Forrige dagen hadde hun lagt den ene rotta opp i vannkoppen, hun mente vel at den var tørst. Da den måtte henges opp til tørk over natten var hun ikke like happy. I går ettermiddag hadde hun lagt begge rottene sine opp i våtforkoppen, for da var de tydeligvis sultne. Lurer på om det er morsinstinktet som som slår inn, for hun bærer de med seg å legger de fra seg på de merkliste plasser.

På veg hjem fra jobben i går dro jeg innom ESSO-stasjonen i Hellerudveien for å vaske bilen. Den så ut som om jeg hadde kjørt mudrace med den, hehehe! Med det samme jeg kjørte ut fra vaskeautomaten begynte det selvsagt å regne, men det er ikke så langt hjem så det gikk greit.


(hentet fra google)

I lunchen i dag var jeg oppe på Rycon å la om til vinterdekk på Forden… De er noe slitt, og gummien har begynt å bli hard. Jeg viste om det allerede i vinter, for jeg sklei mer enn normalt når jeg var ute å kjørte. Rycon ga meg et tilbud på nye dekk, men jeg har allerede snakket med fetteren, og igjennom han får jeg 30% raaabaaat et annet sted. Kan jeg spare noen kroner samtidig som jeg får gode vinterdekk sier ikke jeg nei takk.

Det er jo utgjort, den ene dagen hvor jeg blir borte i lunchen så skal omtrent alle de andre på møte. Stakkars Ann-Christin, hun ble sittende igjen alene for å holde forte mens vi andre fløy hvert til vårt. Når jeg kom tilbake sa jeg til henne at hun kunne ta seg en tur ut, men hun sa at hun allerede hadde spist å lest avisen mens vi var borte.

 

Vanligvis er jeg ikke overbegeisteret for CSI Miami, men i dag var faktisk episoden ganske spennende… Jeg var en trogen følger av CSI Las Vegas så lenge William Petersen var med, men etter at han forsvant ut av serien ble det likesom ikke helt det samme. Nå skal jo rollefiguren Dr. Langston oxo slutte, og hvis jeg ikke husker feil kommer Ted Danson inn?

Om litt skal denne damen krabbe under dyna, og få seg litt søvn….. Men først skal jeg grave fram haugen med skittentøy som skal vaskes i morgen, og det blir virkelig en haug oxo, puh. Det er egentlig ikke så slitsom å gå i vaskekjelleren, men det er gørr kjedelig… En positiv ting, er at jeg kan gå kl 15 i morgen for å rekke hjem til kl 16 :o)))

Ha en fortsatt fin kveld :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg