Jeg er jo sÃ¥ sløv….

Nok en PC fri kveld i går, men denne gangen for de jeg helt enkelt var for trøtt og sliten til å dra den frem. Etter middag var jeg så trøtt og uopplagt at jeg tok med meg et lunt teppe, og krabbet opp i sofaen med pusene. De sa ikke nei til litt selskap fra matmor, og litt ekstra koz.

Ronja krøllet seg sammen på bena mine, mens Vinja ville ligge under teppet oppe på magen min. Hun liker å gjemme seg bort og kjenne kroppskontakt :o))

Når klokka ringte i dag trodde jeg nesten den hadde ringt for tidlig, for ute var det bekmørkt… Det ble ikke ordentlig lyst engang til jeg skulle gå. Tror kanskje ikke det helt blir det uansett.

I går forsvant det siste snoopet jeg kjøpte i Sverige, og det merker jeg på kroppen i dag. Det ble for mye søtt, og for lite bevegelse noe som gjør kroppen min tung og uvillig i dag. I tillegg så syntes jeg klærne strammer både her og der… Hehehe, kanskje de ville ha gjort det uansett!!!

Arbeidet kaller…,blogges :o))  Ha en fortsatt fin tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg