Hadde tenkt Ã¥ legge meg, men….

Så oppdaget jeg at det var Beck på TV2, men kjekkasen Mikael Persbrandt… Da går det jo ikke ann å legg seg enda :o))

Kunne selvsagt ha tatt det opp å sett filmen når jeg kom hjem i morgen ettermiddag, men har jeg da begynt å se på så da kan jeg like godt fortsette. Rollefiguren Gunvald er en person man elsker å hater, og sånn er det vel med skuespilleren oxo. Han er jo kjent for å lage store fete overskrifter innimellom!!

Pusene har holdt et svare leven i ettermiddag… De har krangla og løpt etterhverandre og sloss så pelsdottene føyk rundt dem. Tilslutt måtte jeg gripe inn for det var bare fresing og skriking. Etterpå satt de å glante olmt på hverandre en lang stund, og liksom forsøkte å syke hverandre ut. Når det hadde gått en stund til var de verdens beste venner igjen!!

Hadde trodd at det skulle være lang kø når jeg skulle hjem over i dag, men det gikk utrolig smidig… Brukte faktisk kortere tid enn jeg pleide når jeg kjørte over Trafikkmaskinen!!

NÃ¥ gir denne damen seg for i kveld, GOD NATT!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg