Jeg hadde nesten gitt opp….

Jeg har glemt når jeg begynte å mase første gangen, men det var en eller annen gang i 2010 tror jeg, uten at noe har skjedd. Hva da, jo et forferdelig leven i rørene ute på badet… Ikke fra meg, men fra et eller annet sted, og det har irritert meg noe vanvittig. Denne uka kom det opp lapp om at i dag kom det gravemaskin som skulle grave opp på baksiden av blokka. Årsak: det var en lekkasje… 

Når jeg kom hjem måtte jeg bare ta meg en tur bak i jørma for å se om de hadde gjort seg ferdig, men det var bare et gigantisk hull ved kommen. Vannet sildret ut i hullet hele tiden. I morgen kommer rørleggeren for å fixe problemet. Når jeg kom inn var det helt stille på badet, for første gang på veldig lenge. Noe hadde da skjedd alllerede i dag :o))

Pusene strøyk rett ut på balkongen med det samme jeg lukket opp døra… De satt nesten å ventet på dørterskelen da jeg kom inn, men de er ikke lenge der ute. Bare en liten tur for å undersøke at alt er der det skal være, kikke litt ut av vinduene å så inn igjen. Selv om det ikke er kaldt nå, så vil de ikke være der ute så lenge.

Se på psycho-pusen min Vinja der hun ligger å kozer seg på stuegulvet. Det er jo godt å legge seg litt nedpå for å slappe av etter å ha spist litt “middag”.

Frk. Ronja har skjelden tid til å ligge å late seg på golvet. Hun svinser som regel etter meg så lenge jeg er på beina, og når jeg setter meg kommer hun med kromrygg og kozeprater. Da skal jeg stryke og koze masse med henne :o))

Piggin’ Ga-Ga….! For noen år siden samlet jeg på griser, og favorittene var Piggn’ som jeg bare fikk tak i England. Kanskje nerdete, men jeg syntes fortsatt de er litt søte, hehehe!!

Ha en fortsatt fin onsdagskveld :o))

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg