Lørdagskveld og lysene er tent….

Kvelden har kommet, og mørket har senket seg ute…. Jeg har tent alt av lykter og lysestaker i stua og ute på balkongen, så nå er det blitt skikkelig lunt å kozelig i heimen :o))

Var en kjapp tur innom Europris tidligere i dag, og da fikk jeg endelig tak i lykter til balkongen. Jeg har sett flere steder, men de som har hatt formen og fargen jeg var ute etter, var i tre… Det hadde jeg slettes ikke lyst på!! Disse kosta 99,- per stk., noe som jeg ikke syntes var så ille.

Ute har det var grått og trist i hele dag… Før jeg dro ut regnet det litt oxo, men det ga seg heldigvis. Ikke noe er så kjedelig som å dra ut å handle i øsende regnvær. Man blir klissvåt bare man stikker et ben ut av bildøra.

På Plantasjen ble jeg møtt av nisser, dverger og julepynt i fleng, og jeg fløy fort igjennom. Det var ikke juleting jeg så etter i dag. Skulle se etter lykter til balkongen og granbar til graven. Lykter ble det ikke noe av, men jeg kjøpte da et par kvaster med granbar. Kjøpte oxo en spade med nedfelbart skaft til bilen. Kan være godt å ha til vinteren hvis det kommer mye snø.

Den ene Kroton-planta mi har begynt å blomstre :o)) Jeg la ikke merke til det med en gang, for stengelen med blomstene henger ned langs stammen godt gjemt. Jeg har to like planter som jeg kjøpte samtidig for et år siden, men det er bare den ene som blomstrer fra tid til annen :o))

Pusene har vært ganske gode venner i dag…., litt småkjekling har det selvsagt vært men ikke noe store greier. Akkurat nå ligger de i senga mi å sover søtt som to små engler :o))

Det blir en ordentlig hjemmekveld foran TV-skjermen i dag. Først blir det QuizDan på NRK1, og etter det blir det å benke seg til for å se på…….


 
Indiana Jones and the raiders of the lost ark :o)) Jeg bare digger Harrison Ford, helt siden han spilte i den første Star Wars filmen. Jeg var så forelska i han at jeg skrev til han, og jeg fikk et råstilig foto av han tilbake som hadde signert, åååååå!!! Jeg skal med andre ord nyyyyte hvert minutt av kveldens film :o))

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg