Matti gikk av med seieren…

Det var skikkelig spennende helt på slutten i Alt for Norge i kveld. Det sto mellom Matti og Britta, og det var ikke noen klar vinner ut fra hvordan programmet var laget. Jeg hadde ingen favoritt i dag!

Til slutt var det Matti som gikk av med seieren, og som den store softien jeg ble jeg jo så innmari rørt når han møtte familien. Enda verre ble det jo nå Henriette overrasket han med foreldrene, som han trodde var hjemme i USA. 

 En av oppgavene i dag var å synge nationalsangen, og det er noe som får tårene til å renne på meg. Det går greit når jeg synger den selv, men når jeg hører andre synger den blir jeg bløt i hjerte :o)) Matti gikk av med seiren der, men jeg syntes nok at at Britta sang ordene og melodien best. Det var publikum som stemte på den de syntes var best, og jeg syntes nok at det var mest unge jenter i salen…. og Matti er jo en veldig kjekk kar :o))

Nå som han har truffet familien sin, håper jeg virkelig at kontakten blir opprettholdt!!

4 kommentarer
    1. Jeg har tenkt med meg selv at Matti og Britta muligens er i slekt, siden begge stammer fra samme lille sted og deres forfedre utvandret på samme tid. Det hadde jo vært kult om de fant ut det da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg