Sjuk pÃ¥ farsdagen…

Ringte nettopp til faren min for å gratulere han med dagen, men han lå langt under dyna i influensa, stakkars… :o(( Han hadde vært dårlig i 14 dager syntes jeg han sa. Influensaen er ikke noe å spøke med, og i allefall når man begynner å dra på åra. Jeg får ringe han igjen om noen dager, for å høre om han har kommet seg på bena igjen.

Alle gode forsetter om å legge meg tidlig i går gikk i vasken da jeg begynte å se på Hulken fra 2003. Jeg trodde at jeg hadde sett den før, men det hadde jeg ikke. Filmen var grei den, men det blir for dumt når Hulken bli animert å så diger som et hus. Syntes faktisk tv-serien fra 80 tallet med Bill Bixby som Banner, og Lou Ferrigno som Hulken. Han hadde jo enorme muskler, og var en stor kar….

Ronja er så selskapsjuk og stryker seg inntil meg og mjamrer seg… Hvis jeg ikke bøyer meg ned for å koze og stryke henne, stanger hun til meg, står på to ben å setter klørne i bena mine og liksom kozeknurrer. Hun er jo bare en stor godklump…. :o))

Jeg kikket et år tilbake i bloggen for å se hva slags vær vi hadde da, og på bildene jeg hadde lagt ut var det snø på bakken. Ikke mye, men det var tydeligvis kaldt nok til at den lå på asfalten å ikke bare på gressplenen. Nå er det vel en + 2-3 grader ute og overskyet, men heldigvis ikke noe snø i vente. Det kan godt vente en 14 dager til, hvis det var opp til meg…

På tide å fylle opp kaffekoppen med litt rykende varm kaffe, det holder ikke med bare en kopp på formiddagen…. Nei, minst to for å sparke i gang kroppen.

Ha en fortsatt fin søndag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg