Dette kaller jeg lykke…..

I dag har kjøkkenvinduet og verandadøren stått oppe det meste av dagen, og ute har sola skint fra en nesten blå himmel. Det var så varmt og godt på balkongen at jeg tok med meg lunchen og kaffekoppen ut å satt meg. Pusene lå oppe på klatrestativet, og kozte seg i sola å dorma… 

Det kaller jeg lykke og luksus når en kan sitte ute i kortermet genser i sola å nyte livet 27. november 2011. Ja det er 1. søndag i advent og ja det hadde vært kozelig med snø på juletreet utenfor, men helt ærlig så savner jeg ikke snøen og kulda. Vinden utenfor, som jeg ikke merket noe til, har nok til tiden blåst ganske frisk og vært litt kjølig….

Jeg kledde på meg husmortrynet i dag oxo, og fikk feiet unna det jeg ikke rakk i går…. Nå er det røde glass i nesen alle lyseholderne mine, og de jeg har klart glass i har jeg strødd knust rødt glass i. Det eneste som mangler er juleduker, juletre og nisser…, men det får nok vente noen uker til.

Kroppen min er ikke fornøyd… Det verker i alle ledd, muskler og sener så jeg regner med at morgendagen ikke blir så kjekk, puh. Ja ja, det får vi ta når det kommer, men jeg skal ta lærdom av denne helgens styr og begynne med julepyntingen i god tid til julaften. På den måten kan jeg få nyte fridagene uten å sitte der sliten og trøtt og uopplagt.

(Bilde hentet fra google)

Ha en fortsatt fin 1 advent, blogges :o))


 

6 kommentarer
    1. Hohohohauhau…ja det er koselig tid vi går inn i. Men nå er det jo nesten varmt på altanen..sola skinne og ingen snø i sikte:-)
      Vi lager egen julekalender i år..og alle innslag har vi laget selv. så du får komme en tur innom og kikke på galskapen:-))

    2. bjarteogsidsel: Det er virkelig fint med mildværet, men det var nok ikke mildt nok til at jeg unngikk en forkjølelse etter vindusvasken på lørdag….

      Vær du sikker, jeg skal stikke innom å ta en titt på julekalenderen… så gøy da :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg