Feber og vond hals i dag…

Jeg har nå fått igjen for at jeg sto så tynnkledd å pusset vinduer på lørdagen. Forklaringen på at jeg følte meg så sliten og uopplagt på søndag og mandag er… Jeg var på veg til å bli syk, sånn var det. Da jeg våknet opp til morran i dag hadde jeg høy feber og skikkelig smerter i halsen, og jeg orket ikke engang å gjøre et forsøk på å komme meg ut av senga….

Jeg la meg ned godt under dyna og sov et par timer til, før jeg ringte til sjefen for å si at jeg ble hjemme i dag. Etter det sto jeg opp, pakket meg i varme klær og rusla ut på kjøkkenet. Der laget jeg meg litt frokost, tente lys i lysestaken og tok frem en bok å begynte å lese litt mens jeg spiste.

Juletreet utenfor var helt mørkt, så jeg ringte til Vaktmesteren for å spørre om han var klar over det. Noe han ikke var… Han kom en stund senere og ordnet det. Det har vært og er kraftig vind ute, så det var nok noe som hadde løsnet tenker jeg.

Pusetassene mine er trøtte i dag de oxo, og ligger rett ut… De herja rundt meg tidligere i dag, og småsloss så pelsdottene mange rundt om på golvet. Vinja lå på kjøkkengulvet å slappet av, når Ronja entret rommet å ikke kunne la være å erte søsteren. Hun gikk bort til Vinja og satte poten på henne, og det var jo ikke populært i det hele tatt. Da var det gjort å de røyk sammen som en gigantisk pelsball…..

Surra litt rundt på nettet i sta for å se om jeg kunne finne meg et nytt deksel til min Galaxy S II, men utvalget var så enormt at jeg klarte ikke å bestemme meg. Så jo mange som jeg kunne tenkte meg, men det er jo ingen ide å kjøpe en haug å bytte på med. Vil heller finne et som jeg virkelig liker, bruke det til det er slitt å så skaffe et nytt et.


 
Jeg har ikke hatt noe matlyst i dag, og det fortsatt ikke…. Kroppen har behov av litt næring, så jeg får stikke hodet inn i skapet for å se om jeg kan finne noe som pirrer matlysten en aning.

 

2 kommentarer
    1. Ã…hhh sÃ¥ kjedelig Ã¥ være sjuk:-) Du fÃ¥r stelle godt med deg selv noen dager sÃ¥ gÃ¥r det jo over som regel:-)) Holde seg innadørs i denne vinden, nesten litt redd for at hele drivhuset vi har pÃ¥ altanen skal bli tatt av vinden…nifst!
      God bedring da:-)))

    2. bjarteogsidsel: Takk Sidsel :o)) Vær trygg, jeg går ikke frivillig ut i blåsten før jeg er bedre. Det gikk noen takstein i natt, kan se dem utenfor på gressplenen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg