Tomt i kjøleskapet…..

Nå ja, ikke helt da, hehehe!! Jeg hadde ikke noe middagsmat, og heller ikke noe i fryseren som var raskt å tine. Da var det ikke annet å gjøre enn å pakke godt på seg, og ta seg en liten tur ut.


Fant ut at jeg skulle passe på å dra oppom bensinstasjonen og vaske bilen ren for MØKK. Kommer det kuldegrader så tar jeg ikke sjangsen å gjøre det da. Det gjorde jeg på gamle bilen min, og så mye problemer jeg fikk med dørlåsene mine etter det vil jeg ikke ha igjen.

    Forden FØR vask!

    Forden ETTER vask!


Se det knallværet da, og ikke en snøflekk å se. Bilde tok jeg utenfor vaskeautomaten, mens jeg ventet på at det skulle bli min tur. Vanligvis pleier det å være en kjempehaug med snø akkurat på denne flekken. Det blåste fortsatt ute, men ikke på langtnær så mye som det gjorde i går kveld og i natt.

Dro en rask tur ned på Ultra for å fylle opp kjøleskapet med mat, og drikke. Siden jeg var såpass tidlig ute tenkte jeg at det ville være lite med folk ute, men der tok jeg grundig feil gitt. Det var like mye, hvis ikke flere folk nede på Bryn enn det pleier å være etter jobb. Formen var ikke helt der, så jeg brukte ikke så lang tid der nede. Bare fant det jeg skulle ha å dro hjem igjen.


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg