God Jul….

Første dag på en stund jeg våknet før klokka ringte :o)) Ute var det helt klart, sola var i ferd med å stå opp og det var noen få kuldegrader. Så deilig at den hæsjens tåka ikke var kommet tilbake igjen. Skulle gjerne ha vært litt mer snø på bakken, men så lenge det litt kaldt og fint vær så skal ikke jeg klage :o))


Like etter at jeg var stått opp ringte naboen på, og avleverte en stor tung plastpose…. Oppi der var det 6 plasker juleøl, en boks serinakaker, hjortetakk og en søt juleduk. Hun var så lei seg for at hun ikke hadde orket å gå ut å kjøpe en “ordentlig”julegave til meg. Ikke noe i veien med den jeg fikk, det var en flott presang :o))

Nå har jeg akkurat spist en deilig julefrokost, og nyyyyter dagens første kaffekopp…!! Så er det å sette i gang turboen… inn i dusjen på med klærne, og så ned på gravlund så tidlig som mulig. Det blir helt håpløst der nede, og nesten umulig å parkere. De har laget en veldig “pen” parkeringsplass, men det har blitt mindre plasser og skikkelig trælete å komme frem.

Ha en flott julaftens formiddag, og husk ikke stress for det blir jul alikevel om du er ferdig med alt eller ikke :o))

2 kommentarer
    1. God jul min venn;-))))
      Flott gave og få på dørane det der;-))))) Er bare kort innom bloggen før eg må videre på ferden før kvelden begynner for alvor;-))) Ikke noe stress her;-))
      Ha en superfin kveld videre

    2. Allis: Her er heller ikke noe stress… Ribba står til damping i ovnen, jeg sitter henslengt foran tv-skjermen å ser på Donald Duck og Co og pusene kozer seg i sola ute på balkongen.

      Koz deg videre i kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg