Hoi, hvor det blÃ¥ser i trea i dag…

Julaften er over, bursdagsfeiringen er over for i år så nå kan jeg sette meg tilbake å bare nyte resten av juleferien fult ut. Ingen alarmer som ringer tidlig om morningen, for å rive meg ut av senga sånn at jeg får gjort alt som trengs å gjøres. Ikke det at jeg har stresset så voldsomt akkurat….!!!


Jeg trodde ikke vi skulle bli noe serlig berørt av disse to stormene, som jeg ikke husker hva heter akkurat nå, men jammen driver en eller om det er begge på å ruske fælt i tretoppene utenfor. De stakkars juletrærne våre blir mer og mer skakkjørte, og jeg håper inderlig at de holder seg oppegående. Lyset har blunket flere ganger i kveld, men ikke gått… Leste på nettet i går at folk oppe på Manglerud, midt i mot hadde mistet strømmen i går kveld. Mange satt da å spiste julemiddagen. Så lenge maten var ute av ovnen var det jo ikke så farlig, for å spise går fint ann med bare stearinglys det :o))

Stakkars pusene, jeg tror de ble veldig slitne av oss damene som satt å skravla i munnen på hverandre tidligere i dag. Begge to ligger rett ut på senga mi nå og sover uten å røre på seg. Jeg var ikke klar over at de lå der, og trampa inn for å hente noe… vanligvis skvetter de opp men ikke da… De rørte ikke på et øre engang… Skjønner egentlig at de ble slitne, for det ble jeg oxo… Det gikk på inn- og utpust i flere timer, og det skal litt til å tåle det, hehehe!!

I morgen når jeg våkner skal jeg koble til den nye BlueRay spilleren min, og da blir det sofatilværelse med film resten av dagen. Har kjøpt noen nye filmer i det siste som jeg ikke har fått sett på enda, og i morgen er en fin dag å starte med å se dem.

 

2 kommentarer
    1. sisselfish: Ja vettu, nÃ¥ er det bare Ã¥ nyyyte resten av juleferien, ikke noe stress. Vi hadde et gjestebesøk av en eller var det begge av disse forblÃ¥ste kompisene i gÃ¥r og i natt. Det uuuulte sÃ¥ fælt at kattene ble redde, og de kom opp i senga til meg hvor de følte seg trygge. Klemz…, ha en fortsatt fin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg