Atsjoo

Her nyses og hostes det, og formen er generelt ikke bra i dag… Da jeg våknet føltes kroppen tung og uvillig, men jeg tvang meg da opp å skrudde opp varmen i heimen. Jeg frøys og hadde mest lyst til å krabbe ned i køya igjen, men jeg gjorde ikke det… Fikk unna morgenstellet til pusene, og laget meg en diger kopp varm kopp kaffe..


Ute er det grått og trist i dag, og det regner etter det jeg kan se, eller er det snøblanda? Nei, det er nok regn, for det var da varmegrader på gradestokken sist gang jeg så på den for litt siden. 

Det er jo som forgjort at man skal bli dårlig akkurat nå, som jeg hadde tenkt til å få litt orden i skapene mine på kjøkkenet og kanskje litt andre steder… Jeg skulle ha ryddet skrivebordet mitt, og det orker jeg… for da kan jeg sitte stille mens jeg ser igjennom skrotet. Først en ny stooor kopp kaffe før jeg bestemmer meg for å gå for det…., hehehe!!

Ronja flyr rundt beina på meg her jeg sitter, og småprater… Hun er i kozehjørnet sitt, og da skal jeg prate med henne og koze masse med pelsen hennes. Når jeg gjør det kaster hun seg rett ut på gulvet å nyyyyter :o))

Kaffemaskinen venter på meg, blogges :o)) 
 

6 kommentarer
    1. sisselfish: Du oxo, det var da forgjort!!! Vi får pleie hver vår forkjølelse og krysse fingrene for at de raskt forsvinner igjen. God bedring klemz til deg Sissel :o))

    2. hobbyting: Tusen takk, ikke noe å gjøre enn å holde seg inn å være varm. Kjøleskap og fryser er fulle med mat, så jeg trenger ikke å gå ut heller :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg