Med desa godt inn i papirlommetørkleet….

Jeg trodde det var meningen at man skulle bli bedre av forkjølelsen ettersom dagene gikk. Det gjelder tydeligvis ikke den varianten jeg har fått denne gangen. I går kveld følte jeg meg faktisk litt bedre, og tenkte at i morgen skal jeg ta meg en tur ut for å lufte meg litt… se litt folk!!


Det tror jeg ikke at jeg skal ta sjangsen på, for desen er tettere og feberen høyere i dag. Etter å ha dusjet og vasket håret var jeg så sliten at jeg måtte sette meg ned for å slappe av… Skjønte da at det beste var å hold seg inne litt til, men i morgen må jeg ut for å kjøpe tørrfór til pus…. Det holder nemlig ikke til over nyttårshelgen.

Været er noe bedre i dag her i Oslo… Fortsatt grått, men ikke så ille som i går ved denne tiden og det regner ikke lenger. Det må man ta som et lyspunkt i tilværelsen, hehehe! På tide å fylle kaffekoppen :o))

12 kommentarer
    1. Heisann Vera 🙂
      Ja vi får nok holde oss inne i dag, jeg sliter nå med snørr, feber og hoste. Får håpe det ikke går ned i lungene (Noe det har en tendens til å gjøre på meg) Ønsker deg god bedring..host…kremt…
      Blogger klemz Sissel

    2. sisselfish: Ikke noe annet å gjøre det Sissel.., å holde seg inne!! Vi kan jo ikke gå ut som noen udetonerte basseluskbomber, og kanskje smitte ned alle vi kommer i kontakt med hvis det går hull på dem :o)) God bedring til deg oxo :o)) Klemz

    3. Tove: Det ene bringer det andre med seg, hehehe! Her hostes og nyses det om hverandre etterfulgt av frysetokter. Godt en har et stort opplag av papirlommetørklær, for det ser ut til å trenges, hehehe!!

    4. Offf!!!!! Uheldigper!!!! Håper du blir fort frisk… Ta deg en Konjakk utblanda i varmt vatn og gå rett til sengs… hehehehe…. det gjør susen.. hihihi…
      God bedring;-)))

    5. Oyda, det var trasig å høre:-( Ja da er det ikkje anna råd enn å pakke seg inn og se på gode filmer..om det finnes..hihi…kose seg med konjakk som allis fåreslo..hihi…
      God bedring til deg og håper du blir frisk til nyttårasaften!
      Klem Sidsel

    6. bjarteogsidsel: Æsj ja, og det kjennes ut som om det blir verre og verre oxo, puh!! Jeg dropper nok konjakken, og går for den gamle danske, som jeg sa til Allis så skremmer den vekk det meste, hehehe!!

      Ikke så farlig med nyttårsaften, bare jeg blir bra igjen til jeg skal begynne å jobbe 02.01. Surt å starte et nytt år med å ringe jobben å si at man er sjuk. Nei, her trengs en dose med positive tanker, blir ikke bra hvis man ikke tror man blir det :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg