The Mummy…

Sitter her å ser på The Mummy for endte gangen, men jeg får meg liksom ikke til å gå å legge meg… Noe jeg selvsagt burde ha gjort, for å sove av meg feber og alt annet som romsterer i kroppen min.

Jeg tror jammen jeg sovnet en liten stund, og drømte en hærlig drøm…. En drøm hvor jeg nermest var i Eden sammen med Oded Fehr, og jeg vil tilbake dit nå med det samme. For hvem vil vel tilbake til virkeligheten, når man kan være på en øy med sol og sommer og en sånn kjekkas, hihihi!!


Jeg tror jammen jeg går å legger meg, og håper på at jeg kan fortsette den fine drømmen min… Litt av en øyegodis han der :o)) Så er det jo sånn at man har behov for litt øyegodis innimellom, hehehe!!!


Trodde faktisk at forkjølelsen var på veg tilbake tidligere i dag… For etter at jeg hadde vært borte på Oppsal og handla følte jeg meg i mye bedre form. Nesen var åpen, og det føltes ikke som om jeg hadde bomull i hode lenger. Det varte ikke sånn veldig lenga akkurat, for da jeg sto å laget middag kom feberen sniiiiiikende på meg igjen, æsj.


Kjøpte gave til pusene i dag da jeg var i dyrebutikken Labben Hund og Katt på Oppsal. Det ble sånne søte små lekemus, og de gikk helt bærsærk når de fikk se dem. Det er lenge siden jeg har sett dem leke så voldsomt, så det var tydeligvis en hit :o)) 
 
Jeg laget meg en stor kjele med suppelappskaus, hvor jeg brukte 1 kg kjøttdeig, 1 pose lappskausblanding, 1 pose rotgrønnsaker, 6 ekstra poteter, vann og mesteparten av ribbeskyen fra julaften + krydder (salt, pepper, hvitløkpuler, karve, oregano og estragon) + urtebuljong. Jeg turte ikke kryddre for mye siden jeg ikke hadde så mye smak, bedre å krydre mer på tallerkenen. Den ble vanvittig god, og jeg har middag i flere dager av den kjelen.

4 kommentarer
    1. Heihei:-)) Ja da vet vi at du liker mannfolk som er høye og mørek..hihi….kanskje du har en infeksjon siden du har sÃ¥ mye feber? Hmmmm….god bedring uansett og ei riktig god nyttÃ¥rsfeiring til deg og pusane:-))
      Klem sidsel

    2. bjarteogsidsel: Hehehe, det er nok den høye mørke som fÃ¥r hjerte til Ã¥ pumpe litt ekstra her gitt… Fra spøk til revolver, jeg har lett for Ã¥ fÃ¥ megahøy feber nÃ¥r jeg blir dÃ¥rlig…, men denne gangen er den vist seiere enn vanlig sÃ¥ du skal ikke se bort fra at en infeksjon som huserer i kroppen.

      Ønsker dere oxo en fin nyttårsfeiring, koz dere :o)) Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg