VÃ¥ken og mer opplagt….

Til tross for at jeg nok ikke fikk lagt meg så tidlig som jeg hadde trengt, så føler jeg at både hode og kropp er mer våken og opplagt enn jeg var i går. Da var det som om jeg hadde ulldotter i hode, og kroppen var helt vissen.


Jeg trodde det skulle bli møte her på jobb i dag oxo, men heldigvis ble det flyttet til neste uke. Det var så godt å ha en hel dag hvor man kunne få sitte relativt i fred å jobbe…. Det har blitt lite av det hittil i uka!!

Akkurat nå sitter jeg alene på kuben, da en er på møte og de andre tre er til lunch….. Selv tenkte jeg å ta meg en tur ut i lunchen, og ned til Claes Ohlsson på Oslo City. Jeg kjøpte meg noen nye lamper og lampeskjermer på CO på Bryn, men de hadde ikke like. Er ikke helt fornøyd med den ene av de jeg kjøpte, så jeg skal ta en tur på Oslo City for å se om jeg kan finne maken til den jeg faktisk liker.

Oslo by er innsvøpt i et teppe av grå skyer i dag, og iflg nyhetene til morran i dag skulle det komme snø tidlig på dagen. Hittil har jeg ikke sett noe til snøen, og helt ærlig så håper jeg ikke at jeg gjør det heller. Gradene ligger på ca +2,5 C.


Da må jeg vel snu meg rundt å komme i gang med jobben igjen, blogges!! Ha en fortsatt fiiiiiiin torsdag :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg