God morgen…

Allerede midt i uken, og jeg er for en gang skyld ikke så veldig trøtt. Klarte nemlig å komme meg i seng før kl 23:30 i går. Det er noe som ikke skjer hver dag akkurat.

Pusene er oxo i full fart nå til morran. De har allerede trimme rundt hele heimen i em forrykende fart. Ikke så lurt å være i veien når de kommer stormende, hehehe.

Vinja lå rett ut i fanget mitt i evigheter i går. Hun sov ordentlig hardt å brøy seg ikke om at jeg rørte på meg. Hun dro bare  pusten tungt et par ganger og snudde seg litt.

Oops… er klokka så mye, da må jeg snu meg rundt å komme meg på jobb. Ha en riktig god dag.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg