DVD fra BBC kom i dag :o))

Jeg var jo en av de heldige som vant en DVD fra BBC i konkuransen her over jul… Var veldig spent på hva slag DVD jeg kom til å få, har jo sett mange av de britiske komikerne på BBC Entertainment de siste måneden. Jeg må alltid ha en dose med det hver kveld.


I dag ramla DVD’n ned i posten, og de var en med Lee Evans. Jeg har ikke sett så mye til han, men han er vist ekspert på å vrenge fjeset sitt i erkelige grimaser og går som John Cleese, hehehe!! Gleder meg til å sjekke ut den :o))

2 kommentarer
    1. Hoy hoy!!!!! ¨så stilig at du vant;-)))) Vi ser ikke så mye på film her i huset, men om det skjer så er det som regel trillerfilmer det går i;-))))
      Ha en strålende flott kveld videre snuppa;-)))))) og kose deg med filmen og pusane;-)

    2. Allis: Det har ikke blitt noe film i kveld… Her har damen bare slappet av med PC’n i fanget og halvt fulgt med pÃ¥ CSI NY og Sporløst Forsvunnet. NÃ¥ blir det snart Ã¥ komme seg under fellen snart.. :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg