Pentax Optio WG-1

Etter å ha vurdert og studert og tenkt noen dager, var jeg nettopp inne på FotoVideo og bestilte meg nytt fotoapprat. Et av den sorten som faktisk tåler litt.

Kamera er vannfast til 10 meter, og tåler å ramle i bakken… Det tar klare fine bilder, om det så er på nær eller fjern. Har vært på jakt etter et sånt en stund. Noen ganger er det så greit å ha et kamera som man ikke bør å være så redd for…. Ikke det at jeg har tenkt til å hive det i bakken, men…..

Fikk melding fra Posten til morran i dag at pakken fra Dolche Gusto med kaffen min var kommet… Jeg fikk ikke hentet den da, men jeg skal gjøre det på veg hjem… noe som betyr at jeg ikke kan sitte lenger enn til kl 16 i dag.

Ha en fin dag videre :o))

6 kommentarer
    1. God formiddag;-)))) Det der såg jo knall ut, kunne faktisk tenkt meg et sånt eg og, ivertfall et mindre enn det vi har i dag, det blir liksom for stor og drasse med seg, det heter Eos canon 500 D.
      Hadde et olympus lomme kamera som dessverre vart ødelagt, ;-( det var så greit og ha med seg når en var på tur, så eg må nok kjøpe meg et billig billig kose kamera igjen, et som tåler en trøkk vel og merke.. hihi Har du pris på dette vidunderet?
      Ha en strålende flott dag videre;-)

    2. Yepp det skal eg gjøre.. hehehe.. og sÃ¥ venter eg til du har prøvd det ut;-)))) Her snøslapser det i dag.. usj.. skikkelig drittvær…

    3. Kjekt med kamera som tÃ¥ler litt…….man har som regel ikke tenkt Ã¥ miste det i bakken, men det kan fort skje. Selv er jeg kjempeflink til Ã¥ ødelegge ting som solbriller, mobiler o.l. Bare “ramler” plutselig ned, eller jeg setter meg pÃ¥ den eller slenger den i veska med masse annet rart…..et sÃ¥nnt kamera hadde vært kjekt Ã¥ ha tror jeg;))

    4. kulla: Ja, jeg gleder meg virkelig til det kommer, sånn at jeg kan gå ut å teste det. Vet nå ikke helt om jeg skal bade med det akkurat, i allefall ikke riktig enda :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg