Føler meg som et nytt menneske….

For litt siden kom jeg hjem fra en fantastisk hudpleietime, og det er lenge siden jeg har følt meg så avslappet i kroppen. Kristin kan sine ting, det er helt sikkert :o))


Jeg fikk en pute under knærne, og ble godt pakket inn i en varm dyne. Samtidig hadde hun lagt en varmelaken under sånn at jeg ikke skulle fryse, noe jeg helt garantert hadde kommet til å gjøre ellers.


Kristin bruker Decelorprodukter, og jeg pleide å kjøpe av henne før… Problemet er bare det at de er dyre, og da jeg hadde veldig dårlig råd en periode gikk jeg over til Niva som jeg syntes fungerer like bra for meg. De får jeg tak i over alt, og de koster ikke skjorta og buksa heller :o))


Etter ha blitt renset og smurt både en og to ganger ble jeg massert i ansikt, hals og nakke… For første gang på veldig lenge klarte jeg å hengi meg helt å slappet av ordentlig i kroppen. Kristin hadde på en behagelig musikk som fikk tankene mine til å sveve helt bort, og da jeg skulle litt å slappe av med maske på slutten sovna jeg helt…

Da jeg kom hjem ble jeg grundig snust på av pusene, for det luktet noe nytt som måtte undersøkes. Vinja skulle opp i ansiktet mitt hele tiden og snuse og stange til meg, lille raringen.

På tide å få seg litt middag kjenner jeg, men det blir bare noe lettvint… Lunchkaker på brødskive, nam nam :o))

1 kommentar
    1. Oy 🙂
      Dette hørtes da bare helt mega ut Vera 🙂 Jeg har det litt sånn selv at jeg kan sovne litt he he he. Da jeg hadde litt pleie når jeg var på ferie så sovnet jeg bare litt nå og da, det er en nytelse å bli stellt med ja 🙂 Ha en fin dag videre 🙂
      Klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg