Middag pÃ¥ Santinos i kveld…

Når arbeidsdagen nermet seg slutt i dag, satt jeg å tenkte på at det ikke var serlig fristende med den lappskauskjelen som sto i fryseren… Hadde nesten ikke tenkt tanken ut engang, før telefonen ringte å det var Monica som ringte for å høre om jeg hadde lyst til å være med å spise middag på Santinos. Var ikke vanskelig å si ja til det vøttø… :o))
Det ble en enkel Lasagne el Forno, men den var ikke noe mindre god av den grunn. Det kunne kanskje ha vært litt mer kjøtt i den, men ellers var smaken god. Ble så vanvittig mett at noen dessert ble det ikke snakk om. Jeg nøyde meg med et par kopper med kaffe i stedet :o)) På veg hjem var vi innom Ultra, siden begge to trengte å fylle opp kjøleskapet med mineralvann.

Hjemme ventet to pusetasser som syntes at mammen deres hadde vært borte altfor lenge i dag… Vinja satt i vindu å kikket ut da jeg kom, og vel inne strøyk de seg møysommelig langs buksebena mine at jeg ble helt lodden, hehehe!! Det måtte masse koz til før de spratt opp på kjøkkenbordet, hvor de satt å ventet til middagen deres ble servert. Jeg kjøpte et nytt sett med børste og kam til dem i dag, og jeg måtte jo prøve det… Da var det to som kozte seg gitt, for det var godt :o))

Tenker at jeg tar natta nå, for jeg må tidlig opp i morgen siden jeg skal på stressestringskurs….!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg