Nesten litt rart….

På mandag kom jeg plutselig til å tenke på, minnes en av mine mange sjefer og snakket med en kollega om han. Jeg kan takke han for mye, bl.a. at han sto på for meg og sørget for at jeg fikk jobben som skadebehandler hos han. Jeg var 19 år, nesten 20 år, og kjørt fast i en jobb som ikke ledet noen veier… Hadde det ikke vært for han, ville jeg mest sannsynlig ha sluttet i selskapet og funnet meg jobb et annet sted…

I dag leste jeg dødsannonsen hans i Aftenposten, og han døde på mandag samme dag som plutselig tenkte på han. Det var jo litt merkelig at jeg skulle tenke på han akkurat den dagen han forlot denne verden. Han var ingen ungfole lenger, og ville ha fylt 80 år til sommeren…, men det er like trist for det!! R.I.P. Odd!!

2 kommentarer
    1. Tove: Det har du rett i, men jeg har nok dessverre vært så uehldig å ende opp noen av dem jeg godt kunne vært for uten. Det blir vel sånn når man har vært i arbeidslivet endel år :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg