Det er jo litt rart…..

Når man er ung, så kunne man innimellom tenke at…. HERREGUD, kommer ikke mensen denne månden…HJELP!!! Man kunne gå rundt med nervene på høykant inntil den bestemte seg for å komme, puh! Nå som man har blitt eldre så er det mer…. NEI POKKER, kom den denne måneden oxo :o((

Det er akkurat der jeg er nå…. Mensen er i ferd med å avslutte, og til tider kan det gå flere måneder mellom hver gang jeg får det. Gjerne på sommeren, og det er jo perfekt. Nå er jeg dessverre inne i en fase hvor den har bestemt seg for å komme hver måned :o(( Ikke med sterke smerter som tidligere, men med kraftige blødninger i stedet.  Forrige måned var en sånn gang, og jeg kan ikke huske at jeg noen gang har måtte løpe så ofte på toalettet for å skifte…, puh!! Denne gangen er det ikke fult så ille, og jeg krysser fingrene for at det forblir sånn oxo!!

NÃ¥ ja, jeg overlever nok denne gangen oxo :o))

Ellers så er det en fantastisk vinterdag i Oslo, sola skinner og himmelen er blå og det er bare – 3C ute. Noe som er enda bedre er jo at det er FREDDA’N i dag etterfulgt av to deilige fridager :o)) Jeg skal ikke ha vinterferie til uken, men skal nyte at det er mindre folk i farten på t-bane og på veiene :o))

Ha en fortsatt kjempefiiiiiin fredag :o))

4 kommentarer
    1. Gled deg til det er helt over. det blir et helt nytt liv. Før måtte vi planlegge ferien etter syklusen min. Jeg hadde så vondt at noen ganger måtte jeg være hjemme fra jobben. Nå kan vi reise når vi vil og livet er bare herlig!

    2. hobbyting: Kan nesten ikke vente :o)) Jeg var oxo som du tidligere med store smerter, og mange sykefravær på jobben som følge av det. Heldigvis med forståelsesfulle sjefer, så har det gått bra. Nå er i allefall smertene borte, så bare det er jo positivt :o))

    3. Ja du kan glede deg til dette marerittet er over, men som de heldige damene vi er sÃ¥ stÃ¥r det andre plager i kjølevannet av at en plage forsvinner, hehe.. Eg har vært kvitt faenskapet siden 06 og det var bare en lettelse skal eg si deg, men nÃ¥r hormonene forsvinner dukker det nye ting opp.. usj.. søvnprøblem,svettebyer, og ikke minst lett pÃ¥virkelig vektøkning.. hehe.. kroppen leter etter østrogenog lagrer alt en spiser rundt livet for Ã¥ leite etter østrogenet som mangler.. hehehe… off… Men heldigvis er det ikke alle som fÃ¥r disse plagene, krysser fingrene for at du er en av de som slipper unna;-)
      Ha en fin fin fredag videre

    4. Allis: Usj, jeg håper jeg slipper unna hetetoktene gitt. Sitter ved siden av ei som er midt i det, og hun bruker flittig vifta si om dagen. Jeg pakker på meg, og hakker tenner og hun svetter!!

      Fredagen nytes fult ut, og jeg sitter her Ã¥ tenker pÃ¥ at jeg har 2 dager fri… HÆRLIG :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg