Ã… regner siler ned :o))

Det er ikke ofte jeg er happy for at det regner, men akkurat nå så syntes jeg i grunnen at det er greit. For regnet gjør snøen rotten, og når sola da kommer frem så smelter den mye raskere. Lengter jeg etter vår og sommer? JAAAAA!!


Burde vel ikke klage på snømengden…. Bilde over er tatt for eksakt 1 år siden, og man kan tydeligvis se at det var mye mer snø da. Hehehe, jeg vil alikevel bli kvitt snøen i år :o))

Det er varmegrader ute, og med det samme jeg sto opp i dag slapp jeg pusetassene ut på balkongen… De fløy ut med en gang, og har vel mer eller mindre vært der siden. Døren står fortsatt åpen, og de løper ut å inn. Ronja er her hos meg nå, og spaserer mellom laptoppen og meg… Det gjør det litt vanskelig å skrive, hehehe!! Hun skal bare ha oppmerksomhet, spiller egentlig ingen rolle vilken, hehehe!!

Jeg tenkte meg en liten tur ut om litt, må kjøpe kattesand og tørrfór til pusetassene… Det er egentlig innevær til tusen, men jeg føler for å komme meg ut litt og få litt luft å rør på meg.


Jeg har ikke vært så veldig opptatt av verken musikken eller personen til Whitney Houston de siste årene, men at dama hadde en fantastisk stemme er det ikke til å komme i fra. Veldig tragisk at hun skulle ødelegge livet sitt med kjemikalier av diverse sorter :o(( I dag begraves hun altså, og med masse kjendiser pakket i kirken. Jeg har tenkt til å få med meg begravelsen, ikke for at det er en festlig begivenhet! Nei, for jeg er så innmari nysgjerrig på hvem som kommer og hvem som si noe og hva de sier.

Nå må denne dama komme seg inn i dusjen, og få gjort seg ferdig hvis jeg skal komme meg ut av døra i dag. Vanskelig å løsrive seg fra PC’n noen ganger, hehehe!!

Ha en fortsatt fin lørdag :o))

2 kommentarer
    1. God formiddag snuppa.
      Ja eg ser vi har samma været her og, fysj, men vi er og glad for regnet, men det skulle vært litt mere plussgrader, for da hadde det nok smeltet fortere.
      De er merkelige disse pelsdottane våres, liker seg best på tastaturet, hehe.. da får de ivertfall oppmerksomheten som skal til.. hehe.. FLYYYTTTT DEG!!! eg vanlige utbrudd her i huset. knis.
      Ha en fin lørdag videre du og pusane.

    2. Allis: Hehehe, dyra vet akkurat når de IKKE skal forstyrre oss, og da gjør de det så fantastisk bra at det er sjelden man blir alfor sint :o)) Nå er kvelden her og både folk og fe har inntatt en veldig slapp holdning, hihihi!!

      Koz deg videre du oxo ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg