Trøtt kveld i sofakroken…

Nå ligger jeg og pusene mer eller mindre i en stor haug i sofan å sløver…. Vi er så trøtte alle tre at vi, nei det er feil, jeg sliter med å holde øyene åpne, pusene sover de, hehehe!!! De er tydeligvis værsjuke, for de har ikke krangla engang i dag… Det pleier jo alltid å gå ei kule varmt et par ganger per kveld, but no…..!!!


Var hos fysio etter jobb i dag, og jeg vet ikke hva han gjorde med kroppen min…. Jeg ble altså så trøtt og sliten av behandlingen at jeg har ikke orket noen ting i kveld. Når det er sagt så er venstrearmen min bedre nå i kveld enn den har vært på lenge. Ikke en gang i kveld har den dovnet bort, og det er så godt.

Til onsdag skal jeg tilbake igjen, men da har jeg time på morningen før jeg skal på jobb. Hvordan det skal gå utover dagen vet jeg ikke… Kommer vel til å bli megatrøtt etter noen timer tenker jeg, og da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å line opp med nok sterk kaffe, hehehe!!


Bildet tilhører niesen min Linda, men jeg måtte bare låne det. Bilde er av pusen hennes Sprocket, som er helbror til pusejentene mine. Her er han ikke helt blid, og det er akkurat som å se Ronja sist gang vi var hos dyrlegen. Sist gang jeg hørte nytt om Sprocket så var han ikke i helt i slaget, og det hørtes nesten ut til at han var skadet. Siden hun ikke nevnte han igjen trodde jeg kanskje han ikke levde lenger, og jeg ble glad da jeg så at det var futt i gutten enda :o))

Vinja lå å tittet litt på bilde av broren sin i sta, vel det så i allefall ut til at hun gjorde det, og så strakte hun seg utover tastaturet på PC’n med poten på skjermen. Det var ikke for at hun så en annen pus, nei dette gjør hun som regel hver kveld når jeg sitter med PC’n i fanget, hehehe!!

Nå er klokken slagen, og det er på tide å krabbe til køys… Ny dag nye muligheter i morgen GOD NATT!!

4 kommentarer
    1. kulla: Nok en dag med grått vær i Oslo, i allefall nå på formiddagen. Sprocket er en fin pus, har ikke hilst på han på snart 3 år så det har skjedd store forandringer siden da. Han blitt en stor og voksen hanpus :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg