Hjemme med syk mage :o(


Før klokka ringte til morran i dag våknet jeg med magesmerter, og dagens maraton startet mellom senga og toalettet :o( Ikke nok med at man føler seg helt elendig, men man får ikke ligge i ro under dyna og slappe av heller. Tilslutt orket jeg ikke å ligge lenger.., ingen vits så jeg satte meg heller ved PC’n..

Forrige dagen ramla årsavgiften til Forden ned i postkassen, på over 3.000,-. Det er den siste av de store regningene på denne tiden av året. Da er det litt luftigere igjen noen måneder inne neste bolk kommer, hehehe!!

2 kommentarer
    1. offff… men du har jo litt og gjøre pÃ¥ da nÃ¥r du har sudoko pÃ¥ rullen, hehehe.. eg fikk en sÃ¥nn rull til jul, men har ikke brukt den enda. hoho.. Ellers sÃ¥ blir eg strÃ¥lende fornøyd nÃ¥r eg fÃ¥r noen dagers mageonde, hehehe. godt med en slankekur innimellom. usj..
      Ha en prompende flott dag videre søtnos..

    2. Allis: Hehehe, du fÃ¥r sagt det du :o)) Sudoku og meg er en dÃ¥rlig blanding, fÃ¥r ikke helt tak i det… Jeg har jo sittet der en stund, sÃ¥ jeg fikk god tid til bryne meg, hihihi!! Magen har nÃ¥ roet seg, sÃ¥ det ser ut til at detox’n er over for denne gangen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg