DVD’ene mine har kommet….

Når jeg kom hjem i går ettermiddag lå det pakkelapp i postkassa…. Det var de etterlengtede DVD’ene min, serien Murder She Wrote med Angela Landsbury. Jeg har ventet og ventet på at lappen skulle dukke opp, og når den endelig kommer så rekker jeg ikke å hente den… uhuuuu!!!

Bare tuller…., går like greit å hente de i dag :o)) Hadde nok ikke fått sett så mye i går kveld alikevel. Fakturaen kom før helgen fra Platekompaniet, så jeg regnet med at pakken ikke var så langt unna…

Været i Oslo har vært perfekto i dag oxo, blå himmel og sol… Vet ikke hva gradene er nå, men da jeg dro nedover til jobb ved 8 tiden i dag var den vel + 8-9C tror jeg. Da jeg var ute i lunch-pausen så jeg noen vikinger som vandra rundt i bare en tynn genser….. SÅ VARMT VAR DET IKKE akkurat. Husker det var noen sånne som var ute å lufta seg i fjor oxo når varmegradene begynte å komme.

Jeg måtte avbestille fysio-timen min til fredagen i dag oxo, men det tok sin tid innen jeg fikk tak i han… Akkurat da holdt han på med en pasient, så han fikk ikke sjekket hvilke dager han hadde ledig til uka. Han skulle ringe meg eller sende meg en melding seinere… Krysser fingrene for at han har på mandag og onsdag…, er så greit med faste dager!!

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg