Bildedryss fra Oslo i dag…

Brrrrr….., vi sitter inne å fryser på jobben i dag. De har skrudd ned temperaturen betraktelig, og for oss frysepinner er ikke det så populært. Derfor tenkte jeg at måtte se å komme meg ut en tur, og gå en runde rundt kvartalet i rask gange. På den måten regnet jeg med å få litt varme i kroppen…., klarte det ikke helt :o))

Spaserturen gikk tilslutt litt lenger enn rundt kvartalen… Jeg gikk opp torgata til Ankerbrua og Akerselva, og bort til Oslo Legevakt å nedover Storgata tilbake til jobben.

På veg inn igjen stakk jeg innom kantina og kjøpte meg en salat med ørret og egg og krutonger, hmmmm Den var god, men jeg kjenner at jeg ikke orker å spise opp alt sammen… Magen blir dessverre mett før øynene :o))

8 kommentarer
    1. Nydelige vårbilder 🙂 Så flott sted å gå tur i lunchpausen da. Det tror jeg at jeg ville ha benyttet meg av veldig ofte. Ha en fin fredag!

    2. lulltove: Jeg har aldri tenkt på å stikke bort til elva i lunchpausen, og jeg kommer definitivt til å dra dit igjen :o)) Ha en fin fredagskveld :o))

    3. hobbyting: Ja vÃ¥ren har definitivt kommet til Oslo, men det er sÃ¥ veldig støvete overalt sÃ¥ vi hadde trengt et døgn med regn for Ã¥ rense opp… Da tenker jeg det ville sprette i alle busker og kratt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg