Frissan og sjukebesøk…..

Jeg så ikke så nøye på gradestokken da jeg spratt ut av senga til morran i dag, og derfor trodde jeg at det ikke var så kaldt ute…. Slang bare på meg den tynne skinnjakka da jeg sprang av gårde ved 10 tiden, for å dra til frisørdamen og herre min som jeg frøys etter bare noen skritt. Hadde jeg ikke hatt så innmari dårlig tid, ville jeg ha snudd å gått inn for å hente en tjukkere jakke…., brrrrrrr!!!


En usminket meg, og bustete hår etter at vinden snurra rundt oppi der noen ganger i dag, hehehe… Jeg ba Tina om å legge inn flere striper for å få det lysere enn jeg har pleid å ha det. Det ble veldig lyst, og jeg er kjempefornøyd med fargen. På bilde ser fargen litt livløs ut, men den er egentlig ganske gyllen og frisk. For bare et par år siden så hadde jeg køl svart hår, og kunne aldrig tenke meg å gå for lyst… Så en dag fikk jeg se en eldre dame, mye eldre enn meg, som farget håret veldig mørkt å det så helt idiotisk ut… Jeg bestemte meg da for at det var på tide å gå tilbake tilbake til mine røtter, og der er jeg nå :o))

Mens jeg enda satt med hode fult av hårfarge, ringte Anne og lurte på om jeg ville komme en tur i dag. Hun var litt skravlesjuk, og syntes det hadde vært kozelig med et besøk. Jeg hadde allerede bestemt meg før hun ringte, at jeg skulle sjekke med henne om jeg kunne komme en tur… Hadde kjøpt en god bedring presang til henne, en lilla termokopp fra Bodum som hun ønsket seg. Formen hennes var veldig bra, og hun hadde vært med Sven Erik i butikken i dag å hadde klart det uten noen problemer.


Med det samme jeg kom inn av døra kom Felix løpende… Han gikk opp på bakbena, og tak i armen min med forpotene… Vi har nemlig en greie, og det er at han vi nusser og gnir nese…. Enda det er ganske lenge siden jeg har vært hos dem, hadde han ikke glemt det… Var ikke noe annet å gjøre det enn la han få det som han ville :o))

Før jeg dro hjem ble jeg med Anne ut for å gå spasertur nr 2… Jeg pakket godt på meg, med tjukke pulsvanter og skjerf men jeg frøys like forbaskat alikevel. Hehehe, det var godt å røre på seg uansett :o))


I dette huset i Ragnhildsvei 6 på Lørenskog bodde jeg i mine 6 første år… Den gamle leilighet vår er den i 1 etasje til høyre. Den gangen var balkongen mindre, og huset gult. Huset ligger rett nedenfor der Anne nå bor i Rolvsrud Park :o))


Da vi bodde her var det kun to garasjen, den man ser døra på… Nå har de oxo bygget to til som ligger inne i gårn, sånn at alle fire leilighetene har hver sin. Det er jo noe de burde ha gjort allerede når huset ble bygget :o))


Her er pasienten ute å spaserer med Metro i bakgrunnen… Til å ha vært igjennom et inngrep i magen, så er hun uforskammet sprek som orker såpass mye som hun gjør. Det er nok ikke alle som gjør det tenker jeg…
 
På veg hjem dro jeg innom Expert nede på Alna for å se på ny flatskjerm til soverommet, og en bærbar Internettradio… Jeg ikke ha så stort tv og det byr på litt problemer, for det er ikke så mange små å velge fra i de merkene jeg kunne tenke meg. Skal dra tilbake på mandag for å se litt mer nøye :o)). Det ble dog en Pinell Explorer, hvit Internett og DAB radio m/fjernkontroll… Kjøpte med oppladbare batterier, så nå står den på lading sånn at jeg kan høre på litt musikk når jeg går å legger meg :o))

NĂĄ skal damen synke ned i godstolen for ĂĄ se pĂĄ Smookie and the Bandit pĂĄ TV 3.

Ha en fortreffelig lørdagskveld videre :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg