En DVD-spiller og en haug med filmer….

Var oppe før hanan gol i dag, og fornøyd med megselv satte jeg meg ved PC for å skrive et blogginnlegg…. Skjedde det, nei da… Jeg klarte ikke å komme inn på bloggen, fikk en ERROR melding hele tiden så til slutt ga jeg opp. I stedet tok jeg med meg søndagsavisen å satt meg godt tilrette i stua med en kaffekopp.

Det har vært så innmari huskaldt her i dag, og jeg var nødt til å sette på panellovnene i hele heimen. Først nå i kveld har jeg klart å få varmen i kroppen igjen. Ute har vinden igjen tatt seg ut, og det er sikkert ikke noe behagelig…

Den ene sofaen min er full av DVD filmer, mesteparten av dem er de filmene jeg kjøpte brukt på kundekvelden borte på Oppsal for en stund siden. Tenkte at det var på tide å begynne å se på dem, samtidig som jeg ser meg igjennom Murder she wrotemed Angela Landsbury…


Out of Reach er den første Steven Seagal filmen jeg har sett på lenge, men jeg syntes ikke at det var så god som de jeg har sett før. Jo da, det var action scener men det var ikke noe futt i dem… Han bare slang ut noen moves i hytt og pine, og det så nesten ut som om han kjedet seg… Definitivt ikke en av hans beste filmer etter min mening….


You Again var en ganske morsom film som jeg kozte meg med…, og veldig amerikansk :o)) Jente med briller, regulering og kviser mobbes og plages av vakre cheerleaders… Hun blir etterhvert vakker og suksessfull, men ting blir ikke så greit da hun kommer hjem til sin brors bryllup og det viser seg at bruden er sjefsmobberen fra skoletiden… Konfliktene mellom de to er ikke de eneste som har ting usnakket. Er den verdt å se, ja jeg syntes nok det :o))

Nå skal jeg se en episode til med Murder She Wrote, og så er det på tide å komme seg under dyna… Tenkte jeg skulle overraske kollegene med å komme meg tidlig på jobben… De kommer til å få sjokk, hehehe, for det skjer ikke så ofte :o))

Ha en fortsatt fin søndagskveld :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg