Dagens lunch meny….

 

Kanskje ikke den mest spennende lunchen, men når en ikke gidder å gå ned å kjøpe noe annet får det duge. Med den korte dagen vi har syntes jeg det er like greit å jobbe uten å ta noen pauser.

Før jeg drar fra byen må jeg innom Brillerland, for brillene mine gikk i stykker. Ikke noe alvorlig, men pputen som ligger mot nesen knakk av i sta. Jeg kan ikke gå sånn hele påsken, da blir jeg sprø… Der skar hele tidsskjema mitt seg, for jeg må nok regne med å vente… Tror aldri jeg har vært innom Brilleland på Oslo City uten å måte vente i sju lange og sju breie…., æsj!

4 kommentarer
    1. bjarteogsidsel: Det gikk bra hos Brilleland… Jeg fikk hjelp med en gang, og brillene ble fixet sÃ¥ raskt som bare den :o)) SÃ¥ nÃ¥ sitter brillene godt pÃ¥ nesen igjen!

    2. lulltove: De er greie å ha, og jeg pleier alltid å ha en liggende i veska hvis jeg ikke rekker å spise lunch. Håper du oxo får en fin påske :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg