Onsdag, nei foresten det er jo fredag….

Når man er hjemme fra jobben de to første dagene av uka, så henger man litt etter på dagene…. Jeg har følelsen av at det onsdag i dag, MEN…. så er det FREDDAN’! Det er ikke en vond følelse, hehehe!! Man burde vel egentlig ikke ha de tankene i hode, jeg mener bare glede seg over at helga er her igjen…. For resten av uka er egentlig ikke så ille den heller :o))

Jeg merker at det blir veldig lite blogging på arbeidsdagene…. Slik som vi sitter på jobb er det ikke så enkelt å gå inn på bloggen å skrive når alle titter over skulderen. Enkelte har jo veldig bestemte meninger om at man ikke skal kunne gjøre private ting i arbeidstiden, og jeg ser jo den…. Alikevel må man jo ha lov til å ta seg 5 minutter og en kopp kaffe innimellom, og da gjøre litt prate ting… Enkelte tar jo kaffekoppen med seg ut i fellesområde å setter seg der, men gjør jeg skjelden. Jeg har telefonen åpen og tar mine minutter foran PC’n i stedet, men da helst for å kikke litt på avisen.

Jeg kjøpte meg ny lommebok-veske i går… Den ligger hjemme enda, og jeg har ikke fått tatt noe bilde av den! Jeg googlet den, men fant ikke helt maken, forskjellen på min og den på bilde er at min ikke har lomme på utsiden. Ellers ser de like ut… Denne her er så romslig at jeg faktisk får plass til kort, småpenger, mobilen og et lite nøkkelknippe. Helt perfekt for meg som egentlig hater å bruke veske… De er som regel i veien. I lommen hvor kortene skal være, er fancy fager :o))

Osloværet ser ut til å bli betraktelig bedre enn i går, det er antydning til blå himmel og solen stikker fram. Da jeg dro hjemmefra var temperaturen rundt + 8C, men som sola er framme er det nok litt mere.

Da har jeg vel brukt opp mine 5 minutter og kaffekoppen er drukket, og da er det på tide å være produktiv igjen :o))

Ha en fortsatt fin fredag formiddag :o))

3 kommentarer
    1. hobbyting: Da jeg la meg i gĂĄr kveld snødde det, og det gjorde det forsynemeg i dagmorges oxo. Heldigvis har det ikke lagt seg, bare gjort bakken vĂĄt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg