Er klokka såååå mye, huffda!!

Planen var å sove til jeg våkent av megselv i dag, men ikke til klokka var nesten 11…. Det syntes jeg er litt vel drøyt, men det var godt da, hehehe!! Ble ganske sliten i kroppen i går når jeg ryddet i skapene, av og til er det ikke så mye som skal til for at det skjer…. 


I går var en sånn dag, og jeg følte meg som et par utslitte støvler…. Tror nok at det beror på at jeg helt glemte å spise når jeg skulle, og alle de måltidene å den vesken jeg skal ha i løpet av dagen. Da blir jeg veldig slapp, og når jeg er i farten bruker jeg opp omtrent all energien i kroppen. I dag deriomot føler jeg utvilt og oppesen igjen, hehehe!!

Frk. Vinja kom opp i senga til meg da hun hørte jeg begynte å røre på… Hun kom å la seg inntil meg å malte kjempehøyt og så sovnet hun oxo, og da fikk jeg en ekstra anledning til å ligge litt lenger :o))  Det er veldig kozelig å ligge sånn å smådorme med en varm og god pus inntil seg!!

Anne ringte meg da jeg var ferdig med ryddingen i går, og var skravlesjuk å lurte på om hun kunne komme en tur. Klart hun kunne det, alltid hyggelig med veninnebesøk :o))  Hun kom med en pose med måltider sånn at hun kunne få i seg måltidene sine annenhver time. Det går fortsatt veldig fint med henne etter operasjonen, og hun har ikke hatt noen problemer med magen. Hun har fulgt det opplegget som hun har fått beskjed om, og ikke avveket noen ting… Forrige dagen hadde hun glemt seg litt, og spist et knekkebrød på noen få minutter… Da hadde det stoppet opp for henne, men det hadde heldigvis gått bra. Når hun skal spise et knekkebrød må hun bruke 20 minutter på å spise det, for å ikke få problemer med magen…


På fredagen var jeg skikkelig fysen på noe, og for å komme til kassene på Ultra må jeg forbi lange hyller med masse snoooop og potetgull… Jeg klarte ikke å stoppe megselv, og måtte stoppe opp å se å da var det gjort… Det ble en pose med Cashew-nøtter fra Nøttefabrikken som var lettsaltet. Til mitt forsvar så har jeg fortsatt ikke spist opp alt innholdet i posen, og det ser ut til å være ca halvparten igjen. Jeg vet at det ikke er så ille å spise nøtter når man skal ned i vekt, men da bare en håndfull per dag… Det ble nok litt mer på meg, men jeg kjenner at jeg ikke har så veldig dårlig samvittighet :o/

Hadde egentlig tenkt til å sjekke postene i selvangivelsen i dag, men jeg kjenner at hode mitt ikke er helt på plass til det i dag… Ikke det at den er så komplisert å sjekke, men jeg må være tilstede i hode for gidde å sette meg ned med den og finne alle papirene mine… Lat, å ja :o))

Ha en fortatt flotters søndag :o))

5 kommentarer
    1. Hehe 🙂 Bra det ikke bare er meg som sover lenge!! Ute er det nydelig vær, inne skriker det etter rydding og klesvask.. Vet ikke helt hva jeg skal prioritere?? Hadde også planlagt å ta selvangivelsen i kveld! Så blir man ferdig med det!
      Ha en deilig søndag! 🙂

    2. Marit: Jeg kommer nok til Ã¥ forflytte meg til sofan om en stund jeg oxo, Har noen DVD filmer som jeg ikke har sett, og det er en perfekt mÃ¥te Ã¥ fordrive søndagen pÃ¥… Spesielt siden det er sÃ¥ grÃ¥tt og trist ute… Koz dere pÃ¥ sofaen, og en fortsatt fin søndag :o))

    3. liveterno: Jeg vet i allefall hva jeg hadde prioritert hvis det hadde vært fint her… Da hadde sykkelen fÃ¥tt luftet seg, og jeg hadde tatt meg en tur :o))

    4. Har for en gangs skyld hatt en ganske opplagt helg. Hvor rydding og trening har stått på planen. Og klarer å for en stakket stund holde meg unna godetrihyllene.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg