Oslo Tattoo Convention i dag…..












5 kommentarer
    1. liveterno: Det var spesielt ĂĄ se pĂĄ at fyren hang i krokene, men jeg kunne ikke la være ĂĄ glane… Nei, det ble ingen ny tattis pĂĄ meg… Det har blitt sĂĄnn at skal man ta en tatoo, mĂĄ man enten være tidlig ute eller sĂĄ mĂĄ man ha bestilt det i forveien… Noe jeg ikke hadde gjort…

    2. Tatovering har jeg aldri prøvd og det blir det aldri heller. Skjønt en skal aldri si aldri, vet jo ikke hva jeg finner pĂĄ om ti- femten ĂĄr….
      skjønner at du har flere bilder her, desverre sĂĄ vil ikke pcen min laste ned mer en de to første…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg