Det blir alltid litt i siste liten……

Når jeg har god tid til å få noe gjort, så blir det alltid til at jeg legger det tilside for jeg trenger ikke gjøre det med en gang… Det er jo bare tull egentlig, for det hadde selvsagt vært det lureste å gjøre det med en gang… Jeg er vel ikke skrudd sammen på den måten, og måååååå bare gjøre ting med høy hjerterytme og et blodtrykk som matcher…


Selvangivelsen og alle dokumentene som bekrefter det som skal inn i alle postene har kommet for evigheter siden, så derfor var det jo ingen grunn til å la den ligge helt til i dag….. Alikevel var det jo det jeg gjorde!!! Nå er det i allefall sjekket, og “sendt” inn.. Jeg har alltid brukt disse kodene for å komme inn på Altinn.no, men så hørte jeg fra en venninne at jeg kunne oppgradere spillekortet fra Norsk Tipping for å bruke det ved påloggingen. Det er jo helt perfekt, for jeg roter alltid bort kortet med alle disse kodene på, men spillekortet mitt har jeg alltid for hånden :o))


Etter å ha vært på Oslo Tattoo Convention i går, er jeg mer bestemt enn noen gang på å få flere tattisser… Tenkte at jeg skulle sjekke ut Crazy Needle på Oppsal Senter om de har noen time innen nermeste fremtid.. Det ble pris til artisten på Convention, og det var flott arbeide…. Jeg hadde tenkt at Tina som har gjort mine 3 andre, skulle få gjøre flere…, men nå tenkte jeg at jeg skulle la noen andre få lov til å komme til oxo. Hadde helt glemt at det var åpnet en Tattoo shappe på Oppsal, og det er klart at jeg må sjekke de ut :o))


Det har vært en flott dag i dag, med mange varmegrader og sooool…. Jeg har sittet ute på balkongen mye av dagen i dag, og kozt meg sammen med pusene. Vinja lå rett ut i sola det meste av dagen, og hun sov så godt at ingenting kunne vekke henne, hehehe!!! Ronja var litt frem og tilbake, for hun syntes nok at det var litt for varmt til tider… Etter at jeg hadde gjort meg ferdig med selvangivelsen, tok jeg med meg kioskromanen min, Morgengry, og begynte å lese… TV’n måtte bare klare seg selv inni stua, hehehe… En kan ikke sitte inne når været er så flott.. Boka ble lest ut den, og slutta når det var som mest spennende men jeg klarte å styre meg fra å begynne på en ny en…

Det blir vel ikke så lenge før jeg krabber til sengs tenker jeg, for i motsettning til mange andre, skal jeg på jobb i morgen.. Tenker at det blir ganske greit jeg, for mange har nok tatt seg fri så det blir stille på telefonen. Sånne dager er perfekte, for da har man muligheten til få unna en hel masse jobb :o))

Ha en fortsatt fin søndagskveld!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg