Sjokkbeskjed på radion: Alexander Dale Oen er død!!

1985 – 2012
RIP

2 kommentarer
    1. Dette var ufattelig tragisk. En kan nesten begynne å lure på ka det er som skjer med disse unge utøverane når eg ser de stuper som fluger i alle idretter. Skummelt.
      Vi har hatt oss to strålende flotte dager på godset, sol fra morra til kveld. Måtte heim i dag, må fikse huset til vi skal få besøk før ferden går videre til Molde til helgen igjen.
      Ha en fin fin kveld videre min venn

    2. Allis: Det har vært litt for mange den siste tiden…. Han skal obduseres, sÃ¥ da fÃ¥r vi vel vite hva som var Ã¥rsaken til dødsfallet… Kjenner jeg blir trist bare av Ã¥ tenke pÃ¥ at den unge kjekke gutten ikke er mer…

      Her har det oxo vært fint et par dager,og jeg har kunnet sitte ute med en god bok Ã¥ kozt meg… Vi fÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ mer av det utover, ikke sant…

      Ha en fortsatt fin kveld du oxo snuppa :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg