Madam pirk pÃ¥ gang igjen….

Siden lørdag har jeg gått å irritert meg over den dårlige kvaliteten det ble på bildene jeg lastet opp fra Oslo Tattoo Convention… Bloggen var vrang, og jeg sleit virkelig med å laste de opp, og når de vel var kommet inn på bloggen ble de knøttsmå. Jeg forstørret dem til den størrelse jeg pleier, og da ble kvaliteten elendig. Etter noen forsøk med samme resultat ga jeg opp… Hver gang jeg var inne på bloggen å så den dårlige kvaliteten holdt jeg på å bli sprø…., så derfor gjorde jeg et nytt forsøk på formiddagen. Da ble det straks bedre vettu :o))


(bilde hentet fra google) De siste dagene har jeg gått rundt å vært litt hengete…. Ikke sjuk akkurat, men øynene mine er såre å renner hele tiden i tillegg til at jeg føler meg litt slapp… Jeg har hatt litt problemer med allergi innimellom, ikke på det nivået at jeg må ta noe medisin. Trodde jeg gikk å brygget på en ny forkjølelse, men det kjennes ikke ut som det er det som foregår heller. Jeg har ikke fulgt så nøye med på pollenvarslene, så jeg vet ikke om det er ekstra ille nå i år… Blir nok ikke så veldig lenge til jeg krabber under dyna tenker, kanskje det er bedre i morgen…


Kjøpte en ny krimroman her om dagen, og siden jeg ble ferdig med en ny bok i Lysets Rike og den nye serien Morgengry i går og i dag, er jeg klar for en ny bok. Denne virket spennende, og litt god krim må til i hverdagen. De små grå liker å gjette seg til hvem som er morderen, hehehe!! Når boka er lest skal jeg gi en aldrig så liten revidering!!

Når jeg spiste frokost i dag hadde jeg tent lys på bordet, og jeg slukket dem ikke med en gang jeg gikk fra bordet. Kjøkkenvinduet sto åpent og pusene løp ut og inn hele tiden. Jeg sto med ryggen til så jeg så ikke hva som hendte, men plutselig mjauet Ronja til å fløy ut av kjøkkenet i racerfart.. Forstod ikke helt hva som hadde skjedd med en gang, men så kjente jeg lukten… svidd pus!!! Jeg fant henne igjen i stua hvor hun satt en en litt kortere hale…. Hun hadde veldige lang fluffy pels ytterst på halen sin, men nå var alt svidd av og det stinka skikkelig. Jeg tok børsten og fikk børsta vekk alt det svidde, og vips dukket det opp en lekker fin buskete hale… Halen hennes er ikke like lang som Vinja sin, for da hun var kattunge (før jeg fikk henne) så ble den brekt av…. Av den grunn går hun mange ganger med den rullet sammen for å beskytte den… Nydelig lille store pusejenta mi <3

Da var det natta for denne madammen :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg